FANDOM

P140414 1304-01-.jpg

Katlin z drugiego wymiaru

Katlin Jest moją wymyśloną postacią chciałą bym ją wam przedstawić :3

WyglądEdytuj

Katlin - żółta sikorka wyglądem przypomina Małgosię.

HistoriaEdytuj

Katlin mieszkała na Hawajach wraz z Rodziną. Jej chłopakiem był Chad .Co sobotę chodzili na plaże gdzie mięli własną tajną kryjówkę.Lecz pewnego dnia jak serfowali katlin spadła z deski serfingowej i zaczepiła nogą o glony.Chad ją uratował i wrócili na plaże.Tam dostał od Katlin naszyjnik który do teraz nosi.Następnego dnia dostała od ,,niby" Chada SMS o treści ,,Wiesz co jesteś idiotką myślałaś że z tobą będe.Byłaś w wielkim błędzie jadę z Jeremym na studia.". Katlin płakała cały dzień.Kilka tygodni później jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym.Katlin pojechała do wója Bensona i zamieszkała w parku.Dostała tam pracę i zaczynała zbierać na nowe mieszkanie.Znała więkrzość osób z parku i ogólnie z miasta , ale nie Mordechaja.Katlin jak Katlin zapoznała się z Mordechajem , a po kilku tygodniach zaczęła z nim chodzić.Lecz za imprezie karnawałowej spotkała Chada , który nie widział dlaczego nie są już razem. Katlin przypomniała mu o SMS , ale mówił że on tego nie napisał.Katlin nie wiedziała co zrobić czy zostać z Mordechajem czy pojechać z Chadem.Poszła do Mordechaja i zobaczyła go z cJ dlatego dała mu wolność.Pojechała z Chadem na Hawaje.Mordechaj się zaniedbał jak w odcinku Tak , Koleś Tak.Lecz to nie był koniec .Katlin cały czas kochała mordka , gdy chad wyjechał Katlin poszła na impreze na której miał być gość z USA.Tym gościem był Mordechaj .. Zauwarzył ją , a ona uciekła.Szukał jej aż znalazł jej dom.Katlin była zrozpaczona i poszła się ciąć , lecz nie pozwolił jej na to Mordekhay jej anioł stróż.Tak naprawdę nie był jej aniołem ale ją kochał. Jednego dnia poszła się umyć lecz gdy długo jej nie było Mordekhaj wszedł do łazienki i widział ją w kaurzy krwi.Postanowił się ujawnić ! Wziął ją na ręcę , zawinął w ręcznik i biegł do szpitala , ale Katlin nie uratowali ....

Kat by rainbow104810-d7kf9xo.jpg

Katlin z drugiego wymiaru Edytuj

Katlin z drugiego wymiaru żyje w świecie Apokalipsy zombie.Nigdy nie poznała Mordechaja , który wraz z Rigbym są zombie. Żyje wraz z chadem w mieście, który jest w stanie wijennym.Czasem jeżdżą poza miasto by powalczyć z zombie.

Charakter Katlin/Katlin z drugiego wymiaruEdytuj

Help chad help by rainbow104810-d7hxvud.jpg

Charakter Katlin

Katlin jest fajną dziewczyną.Lubi grać w gry wideo i słuchać muzyki rockowej.

Charakter Katlin z Drugiego wymiaru

Katlin z drugiego wymiaru jest poważna i wyrozumiała.Ma jak to ludzie mówią serce z kamienia ale jednak kocha Chada.
Chad regular show by gabs94-d5mismk.jpg

Chad

Więcej z Fandomu

Losowa wiki